Cross-selling (sprzedaż krzyżowa) to coraz częściej wykorzystywana przez banki technika marketingowa, pozwalająca na zwiększenie sprzedaży towarów i usług. Sprzedając dodatkowe produkty swoim obecnym klientom, bank zwiększa dochody, a przede wszystkim zacieśnia relacje z klientami. Na co zwrócić uwagę, decydując się na dodatkowe produkty bankowe? Co klienci mogą zyskać dzięki cross-sellingowi? Między innymi na te pytania w programie "Pieniądze od Rana" odpowiadała Katarzyna Siwek z Expandera.
Cross-selling (sprzedaż krzyżowa) to coraz częściej wykorzystywana przez banki technika marketingowa, pozwalająca na zwiększenie sprzedaży towarów i usług. Sprzedając dodatkowe produkty swoim obecnym klientom, bank zwiększa dochody, a przede wszystkim zacieśnia relacje z klientami. Na co zwrócić uwagę, decydując się na dodatkowe produkty bankowe? Co klienci mogą zyskać dzięki cross-sellingowi? Między innymi na te pytania w programie "Pieniądze od Rana" odpowiadała Katarzyna Siwek z Expandera.
Autor: Marta Bartoszek
Źródło zdjęcia głównego: Marta Bartoszek