Do Polski wkracza nowa sieć handlowa - malezyjska MR D.I.Y. Firma planuje otwarcie swoich sklepów w Krakowie, Zabrzu oraz Piotrkowie Trybunalskim. W obecnych planach jest rozpoczęcie działalności w łącznie dziesięciu placówkach w naszym kraju. MR D.I.Y zmierzy się jednak z ostrą konkurencją ze strony takich gigantów jak Pepco czy Action.
Na początku września w korespondencji z redakcją biznesową tvn24.pl marketing manager sieci MR D.I.Y. Iwona Buchcic potwierdziła, że pierwsze trzy sklepy nowej marki zostaną otworzone w Zabrzu (Centrum Handlowe Platan), Krakowie (Galeria Bronowice) i Piotrkowie Trybunalskim (Focus Mall). "
"Pierwszy etap naszego planu rozwoju zakłada otworzenie 10 sklepów do końca lutego 2025 roku" - dodała.
Zaciekła konkurencja
MR D.I.Y. to sieć sklepów z różnymi artykułami gospodarstwa domowego. W Polsce w podobnym segmencie działają Action, a także Pepco i KiK.
Na polskim rynku sieć będzie musiała zmierzyć się z zaciekłą konkurencją. Tylko sieć handlowa Pepco posiada w Polsce 1339 sklepów, a KiK - niemalże 400. Sieć Action według stanu na koniec 2023 roku posiadała 300 placówek.
Czym jest MR D.I.Y.?
Sklepy marki MR D.I.Y. można znaleźć w takich krajach, jak: Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Indonezja, Filipiny, Kambodża, Indie, Hiszpania i Turcja. Średnia powierzchnia większości sklepów to 900 metrów kwadratowych.
Jak czytamy na stronach firmy, asortyment w MR D.I.Y obejmuje takie kategorie jak: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły elektryczne, artykuły biurowe i sportowe oraz inne (zabawki, akcesoria samochodowe, biżuterię i kosmetyki).
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Mashuri_Lombok / Shutterstock.com