Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) stworzy sieć biur obsługi klienta w galeriach handlowych w największych miastach w Polsce. Dziś taką placówkę otwarto w Krakowie, a do końca roku kolejne powstaną w Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
- Pierwszy raz otwieramy biuro obsługi klienta tak blisko ludzi, jak tylko to możliwe. To ułatwi wyjaśnianie rozliczeń i faktur czy załatwienie przyłącza gazowego oraz innych procedur - powiedział dziennikarzom Maciej Woźniak, wiceprezes ds. handlowych PGNiG SA.
Wyspy w galeriach
Jak wyjaśnił Henryk Mucha, członek zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, BOK-i Premium będą lokalizowane na tzw. wyspach w galeriach handlowych znajdujących się przy dworcach kolejowych. W punktach będzie można załatwić większość spraw związanych z gazem ziemnym w domu lub w firmie, a w przyszłości także z innymi produktami oferowanymi przez PGNiG, np. energią elektryczną czy usługami finansowymi i ubezpieczeniowymi. - Obecnie nasze BOK-i znajdują się na terenach gazowni, co w obecnych czasach nie do końca odpowiada naszym klientom - zaznaczył Mucha. Dodał, że biura te nadal będą obsługiwać klientów.
120 biur obsługi
Łącznie w całym kraju PGNiG ma ponad 120 biur obsługi. Spółka jest liderem sprzedaży gazu ziemnego w Polsce. W 2014 r. udział firmy w dostawach gazu do wszystkich odbiorców końcowych w Polsce wynosił ok. 89 proc. Z podobnych rozwiązań korzysta już m.in. Poczta Polska, a także sprzedawcy energii elektrycznej, tacy jak RWE czy PGE.
Zobacz: gigantyczne rachunki za prąd
Autor: ag / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu