Koniec awarii w jednym z największych banków w Polsce

telefon komorkowy smartfon shutterstock_154488353
Prof. Hausner o polityce gospodarczej rządu
Źródło: TVN24
Zakończyła się awaria w Banku Pekao. Nie działały między innymi bankowość mobilna i bankowość online. "Wszystko powinno działać już normalnie. Przepraszamy za niedogodności" - poinformował bank w mediach społecznościowych.

Według serwisu Downdetector problemy z działaniem niektórych usług Banku Pekao pojawiły się po godzinie 11:00 w piątek.

Użytkownicy portalu najczęściej zgłaszali problemy z bankowością mobilną i online, a także z logowaniem.

Bank Pekao - zgłaszane awarie
Bank Pekao - zgłaszane awarie
Źródło: Downdetector

Bank potwierdza informacje o utrudnieniach

"Dziękujemy za zgłoszenie, napotkaliśmy utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem działania systemów" - przyznał Bank Pekao w odpowiedzi na skargę jednego z internautów.

"Nie ma dostępu do konta. W żaden sposób nie można się zalogować" - pisała jedna z internautek.

"Nie działa ani aplikacja ani nie można płacić kartą" - dodała inna.

Awaria została już jednak zażegnana. "Wszystko powinno działać już normalnie. Przepraszamy za niedogodności" - poinformował bank w komentarzu zamieszczonym w mediach społecznościowych.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: