Zakończyła się awaria w Banku Pekao. Nie działały między innymi bankowość mobilna i bankowość online. "Wszystko powinno działać już normalnie. Przepraszamy za niedogodności" - poinformował bank w mediach społecznościowych.
Według serwisu Downdetector problemy z działaniem niektórych usług Banku Pekao pojawiły się po godzinie 11:00 w piątek.
Użytkownicy portalu najczęściej zgłaszali problemy z bankowością mobilną i online, a także z logowaniem.
Bank potwierdza informacje o utrudnieniach
"Dziękujemy za zgłoszenie, napotkaliśmy utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem działania systemów" - przyznał Bank Pekao w odpowiedzi na skargę jednego z internautów.
"Nie ma dostępu do konta. W żaden sposób nie można się zalogować" - pisała jedna z internautek.
"Nie działa ani aplikacja ani nie można płacić kartą" - dodała inna.
Awaria została już jednak zażegnana. "Wszystko powinno działać już normalnie. Przepraszamy za niedogodności" - poinformował bank w komentarzu zamieszczonym w mediach społecznościowych.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock