We wtorek doszło do awarii w T-Mobile Polska. Klienci sieci zgłaszają problemy z dostępem do internetu mobilnego.
"Obecnie występują przejściowe problemy dotyczące usług mobilnych. Nasi technicy pracują nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności" - odpowiadała na zgłoszenia o awarii swoim klientom T-Mobile.
W różnych częściach kraju
Klienci pisali w komentarzach o problemach z internetem mobilnym w różnych częściach Polski, m.in. w Białymstoku, Koszalinie czy Warszawie.
Około godziny 12.35 firma poinformowała, że "obecnie nie posiada wiążących informacji w kwestii konkretnej godziny, jednakże technicy pracują nad jak najszybszym wyeliminowaniem awarii".
Niedługo później na Twitterze firma napisała, że choć "były utrudnienia w dostępie do usług dla części klientów", to "wszystko powinno być już ok".
Mimo to pod wpisem klienci pisali, że problemy nie zniknęły.
W mediach społecznościowych pojawiły się również komentarze o problemach z połączeniami telefonicznymi.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock