Klienci Alior Banku mieli w piątek rano problemy z płatnościami kartą i dostępem do bankowości internetowej. Awaria została usunięta tuż przed godziną 9.00. - Wszystko działa już poprawnie - poinformował tvn24bis.pl rzecznik prasowy banku Marcin Herman.
"System jest chwilowo niedostępny" - taki komunikat widzieli klienci Alior Banku przy próbie zalogowania się do systemu bankowości internetowej. Niedostępna była również bankowość mobilna.
Problemy
Na facebookowym profilu firmy klienci skarżyli się, że nie mogą zapłacić za zakupy, zrobić przelewu czy wypłacić pieniędzy z bankomatu.
Bank w odpowiedziach "przepraszał za niedogodności i prosił o cierpliwość". Zapewniał również, że pracuje nad usunięciem awarii.
O jej przyczynę zapytaliśmy rzecznika prasowego Alior Banku Marcina Hermana. Jak tłumaczył, w banku trwają prace serwisowe i system został zresetowany.
Tuż przed godz. 9.00 awaria została usunięta. - Wszystko działa już poprawnie. Jeśli chodzi o usługi to transakcje kartowe działają prawidłowo, zostały również wykonane zlecone przez klientów przelewy - podkreślił rzecznik banku.
Autor: tol / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock