ARTYKUŁ SPONSOROWANY. Umawianie wizyt i spotkań powinno być formalnością, która zajmuje jak najmniej czasu zarówno klientowi jak i dedykowanemu do tej roli pracownikowi. Nikt nie lubi czekać w kolejce czy próbować bezskutecznie dodzwonić się do usługodawcy. W dodatku dopytywanie o kolejny i kolejny wolny termin bywa męczące dla każdej ze stron. Nie lepiej szybko podejrzeć grafik i zarezerwować pasujący nam termin w każdej chwili nawet poza godzinami pracy firmy? Oczywiście, że lepiej, a dzięki aplikacji Bookings w T-Mobile jest to dostępne dla wszystkich! .
Sieć T-Mobile wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszych przedsiębiorców. Wiedząc, jakie rozwiązania są ważne i potrzebne w prowadzeniu własnego biznesu, operator proponuje firmom między innymi aplikację Bookings, dzięki której z łatwością udostępnią klientom swój kalendarz pracy z podziałem na pracowników i świadczone usługi.
Z punktu widzenia przedsiębiorcy aplikacja Bookings pozwala na sprawne zarządzanie rezerwacjami, wyeliminowanie błędów związanych z prowadzeniem zeszytu czy rozliczeniach z pracownikami. Dzięki synchronizacji aplikacji z pocztą mailową właściciel firmy oraz pracownicy mają zawsze aktualny podgląd do zrealizowanych i planowanych wizyt.
T-Mobile wybiega w przyszłość
Aplikacja Bookings jest częścią oferty MS Office 365, która ma wspierać rozwój głównie małych i średnich firm. Dzięki niej można pracować z każdego miejsca oraz urządzenia i to bez inwestowania w drogie usługi IT. Wystarczy wybór odpowiedniego pakietu w T-Mobile - operator zapewnia wsparcie techniczne przy instalacji. Aktualizacje systemu wykonywane są automatycznie, dzięki czemu przedsiębiorca ma dostęp do najnowszej wersji oprogramowania bez troszczenia się o ulepszanie systemu i inwestowanie w branżę informatyczną. Bookings daje przedsiębiorcom narzędzie do bezpośredniego kontaktu z klientem, m. in. przy udostępnianiu grafiku pracy oraz przejrzystych informacji odnośnie oferowanych usług czy ich cen. Dzięki aplikacji użytkownicy mogą z łatwością zarezerwować interesującą ich usługę na konkretną godzinę. Ogromnym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia cennika oraz możliwość szybkiego odwołania zaplanowanej wizyty czy spotkania. Wszystko można powiązać z kontem na Facebooku, dzięki czemu rezerwacja wizyt czy usług jest naprawdę prosta, szybka i dostępna dla każdego - nie tylko dla klientów sieci.
Magenta Biznes sprawdzi się w każdej sytuacji
Firmy, które nie mają etatowego informatyka, korzystając z usług T-Mobile zapewniają sobie i swoim klientom dostęp do najnowszych technologii i znacznie ułatwiają korzystanie ze swojej oferty. Zofia Gaińska, właścicielka kliniki weterynaryjnej, podczas Warsztatów Magenta Biznes, przyznała, że w prowadzeniu jej działalności usługa operatora zmieniła dużo.
"Klienci mogą umówić i odwołać wizytę, mogą także zamówić poszczególną usługę, np. kroplówkę, na interesującą ich godzinę. Dzięki cennikowi wiedzą od razu, jaki jest koszt zabiegu. Ogromnym ułatwieniem jest możliwość szybkiego odwołania wizyty oraz to, że mogę wprowadzać zmiany do grafiku - np. zaznaczam, kiedy lekarz ma urlop" - zauważyła.
Asystent umawiania wizyt, czyli aplikacja Bookings, może działać pod własnym adresem jak również być elementem już istniejącej strony www lub strony na Facebooku. Zaletą jest łatwe jej wdrożenie, nie wymaga wiedzy technicznej. Przedsiębiorca ma możliwość dostosowania kolorów i wgrania własnego logotypu dostosowując aplikację do potrzeb własnej firmy. Dla przedsiębiorców rekomendowany jest plan Mix Office 365 Business Premium za jedyne 45 zł netto miesięcznie. W ramach pakietu klient ma dostęp nie tylko do aplikacji Bookings, lecz także do poczty e-mail, firmowej sieci społecznościowej, wideokonferencji w jakości HD, możliwość nagrywania szkoleń/webinariów, a także narzędzi do zarządzania pracą zespołu i zadaniami w firmie.
Autor: Artykuł sponsorowany / Źródło: T-Mobile
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock