Brytyjska rodzina królewska znów zatrudnia. Poszukiwany jest menedżer zespołu social mediów. "Czy to oficjalna wizyta państwowa, czy królewskie zaręczyny - twoim zadaniem będzie promowanie tych wydarzeń w sieci, by przykuły jak największą uwagę" - czytamy w ogłoszeniu zamieszczonym m.in. w portalu LinkedIn. Przyszły pracownik Buckingham Palace może zarobić do 50 tysięcy funtów rocznie.
Ogłoszenie brytyjskiej rodziny królewskiej pojawiło się na jej oficjalnej stronie oraz w portalu LinkedIn 12 grudnia. Poszukiwana jest osoba, która pokieruje zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe i treści zamieszczane w sieci. Przyszły pracownik będzie też opowiadał za całościową cyfrową strategię komunikacyjną rodziny królewskiej.
"Czy to oficjalna wizyta państwowa, czy królewskie zaręczyny - twoim zadaniem będzie promowanie tych wydarzeń w internecie, tak by przykuły jak największą uwagę i dotarły do jak największego grona odbiorców"- czytamy w ogłoszeniu.
Osoba zatrudniona będzie pracowała 37 i pół godziny, od poniedziałku do piątku w Buckingham Palace.
Od kandydata wymagane jest doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych i mediów społecznościowych. Powinien posiadać "lekkie pióro" i wiedzieć jak tworzyć treści, które dotrą do różnych grup odbiorców.
Przyszły pracownik musi dobrze znać język html, narzędzia analityczne i techniczne aspekty platform internetowych. Powinien być dobrym przywódcą i widzieć jak motywować i wspierać w rozwoju innych członków zespołu.
"Twoja reputacja będzie cię wyprzedzać"
Osoba zatrudniona przez rodzinę królewską zarobi od 45 do 50 tysięcy funtów rocznie (230 - 250 tysięcy złotych). Ma tez zapewnione 33 dni wolne w roku, darmowy lunch i szkolenia.
CV można wysłać do 24 grudnia, a rozmowa rekrutacyjna odbędzie się w styczniu 2020 roku.
"Pracując dla nas, twoja reputacja będzie cię wyprzedzać, gdziekolwiek się udasz" - zachęca rodzina królewska w ogłoszeniu.
Konta społecznościowe brytyjskiej rodziny królewskiej obserwują miliony użytkowników. Oficjalny profil na Instagramie śledzi 6,9 miliona osób, na Twitterze 4 miliony, a profil na Facebooku polubiło prawie 5 milionów użytkowników.
To nie pierwszy raz, kiedy rodzina królewska szuka pracownika odpowiedzialnego za treści zamieszczane w sieci. Pierwsze ogłoszenie rekrutujące do zespołu social mediów pojawiło się w 2016 roku, a kolejne w maju 2019 roku.
Autor: mbl / Źródło: theroyalhousehold.tal.net
Źródło zdjęcia głównego: Instagram/@theroyalfamily