Twitter Inc w grudniu 2022 roku odnotował spadek o około 40 procent rok do roku, zarówno w przychodach, jak i skorygowanych zyskach. Takie informacje przekazał amerykański dziennik "The Wall Street Journal", powołując się na osoby zaznajomione ze sprawą.
Piątkowy raport "WSJ" pojawił się po tym, jak kilku reklamodawców obniżyło swoje wydatki na platformę mediów społecznościowych po przejęciu przez Elona Muska kontroli nad firmą 27 października 2022 roku. Spowodowało to 71-proc. spadek wydatków na reklamę na Twitterze w grudniu - wynika z danych firmy badawczej Standard Media.
Twitter nie odpowiedział natychmiast na prośbę agencji Reutera o komentarz.
Twitter w rękach Elona Muska
Elon Musk, który ostrzegał w listopadzie o możliwości bankructwa Twittera, powiedział w grudniu, że firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia "mniej więcej progu rentowności" w 2023 roku.
Twitter dokonał pierwszej spłaty odsetek w styczniu od pożyczki, której banki udzieliły, aby pomóc sfinansować zakup firmy przez miliardera Muska w zeszłym roku.
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock