ZMIANY W FIRMIE. OPÓR PRACOWNIKÓ

Wprowadzanie nowości w firmie czasem budzi niezadowolenie pracowników. Można je zmniejszyć prowadząc tzw. kampanię perswazyjną. Ma ona 4 fazy, które pozwolą kontrolować nastroje w firmie. Jak dokonań zmian i nie zniechęcić do siebie zespołu – o tym w najnowszym numerze Harvard Business Review Polska. Rozmowa z wydawcą pisma Andrzejem Jacaszkiem.
ZMIANY W FIRMIE. OPÓR PRACOWNIKÓ
Źródło: tvn
Wprowadzanie nowości w firmie czasem budzi niezadowolenie pracowników. Można je zmniejszyć prowadząc tzw. kampanię perswazyjną. Ma ona 4 fazy, które pozwolą kontrolować nastroje w firmie. Jak dokonań zmian i nie zniechęcić do siebie zespołu – o tym w najnowszym numerze Harvard Business Review Polska. Rozmowa z wydawcą pisma Andrzejem Jacaszkiem.

Wprowadzanie nowości w firmie czasem budzi niezadowolenie pracowników. Można je zmniejszyć prowadząc tzw. kampanię perswazyjną. Ma ona 4 fazy, które pozwolą kontrolować nastroje w firmie. Jak dokonań zmian i nie zniechęcić do siebie zespołu – o tym w najnowszym numerze Harvard Business Review Polska. Rozmowa z wydawcą pisma Andrzejem Jacaszkiem.

Autor: tvn

Zobacz także: