Wyższe pakiety usług lub rekompensaty pieniężne czekają na byłych i obecnych abonentów Vectry, którzy skorzystali z promocji "Wszystko za 10 zł". Jak zapewnia firma, wysyłka pism do klientów objętych akcją rozpocznie się jeszcze dzisiaj.
"Decyzja została uzgodniona z Vectrą z uwagi na fakt, iż nadrzędnym celem Vectry jest dobro jej klientów. Ponieważ ewentualne naruszenia zbiorowych interesów konsumentów zostały jedynie uprawdopodobnione, UOKIK przyjął wniosek Vectry, aby ustalić rekompensatę jedynie dla tych abonentów, którzy mogli niewłaściwie zrozumieć zasady promocji. Mając na uwadze satysfakcję klientów Vectra zaproponowała, żeby rekompensata miała dwie formy w stosunku do obecnych abonentów: podwyższenie obecnych pakietów usług lub rekompensata pieniężna" - napisała w przesłanym nam komunikacie spółka.
Rekompensata
Obecni klienci Vectry w ramach rekompensaty będą mogli wybrać trzymiesięczny dodatkowy pakiet do każdej usługi na trzy miesiące (pakiet premium do telewizji, zwiększenie transmisji danych do internetu stacjonarnego, dodatkowe minuty do telefonii stacjonarnej lub mobilnej, wraz z kartą SIM, dodatkowy pakiet internetu mobilnego wraz z kartą SIM).
Jak wskazuje operator, usługi zostaną włączone w okresie od 1 maja do 31 lipca. Drugą opcją pozostanie wybór rabatu w wysokości 10 zł przez trzy miesiące na każdą z usług, który będzie obowiązywał w tym samym terminie trzech miesięcy.
Byli abonenci dostaną natomiast 30 zł za każdą usługę, którą kupili w ramach promocji. Pieniądze trafią na ich konto w terminie 60 dni, liczonym od dnia złożenia oświadczeń - wskazuje Vectra.
List do abonentów
Zarówno byli jak i obecni abonenci otrzymają od spółki stosowne pismo w sprawie możliwych rekompensat oraz terminie na podjęcie decyzji. Termin będzie dotyczył obecnych abonentów, którzy jeżeli nie dokonają wyboru, otrzymają pierwszą z propozycji, czyli dodatkowe pakiety.
W odpowiedzi wysłanej tvn24bis.pl, Vectra wskazuje, że wysyłka pism rozpocznie się 9 lutego br. Choć nie mamy dokładnej liczby, to zdaniem operatora, chodzi o "niewielką część obsługiwanych klientów".
Na razie nie wiemy jaki będzie koszt rekompensat wypłacanych przez spółkę, gdyż zależy on od tego, czy klienci wybiorą zwrot gotówki czy wybiorą dodatkowe usługi - pisze firma.
Jak ustrzec się irytujących opłat bankowych? Gościem "Biznesu dla Ludzi" był Jarosław Sadowski (21.09.2016):
Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl