PKO BP i Pekao - klientów tych banków czekają utrudnienia w najbliższych dniach. W niektórych przypadkach mogą pojawić się kłopoty z aplikacją czy płatnościami.
PKO BP
Bank przekazał w komunikacie, że potrzebuje czasu "na prace techniczne - niektóre nasze usługi będą niedostępne".
W niedzielę, 5 stycznia 2025 roku w godzinach 00:30 - 03:00 nie będzie można korzystać z:
- serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, - funkcji otwartej bankowości (Open Banking), - płatności w internecie "Płacę z iPKO".
Jak podał bank, w czasie przerwy:
- aplikacja iPKO biznes mobile będzie niedostępna, - aplikacją IKO będzie można wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą blika.
Ponadto "wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych, z wyłączeniem opcji karty wielowalutowej".
Dodatkowo, jak wyjaśnił bank, "w ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty".
"Jeśli możesz, wykonaj ważne transakcje wcześniej" - zaapelował PKO BP.
Bank Pekao
"Od 4.01 od godz. 9.00 do 5.01 do godz. 22.00 przeprowadzimy prace serwisowe w zakresie usług maklerskich" - zapowiedział bank.
Dodał, że "w tym czasie możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych i Obligacji Skarbu Państwa w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao".
Bank Pocztowy
"Utrudnienia w korzystaniu z usług BLIK" - podał Bank Pocztowy w komunikacie.
Jak wyjaśnił "w dniu 05.01.2025 w godz. 00:30 - 03:00 w związku z pracami serwisowymi, usługi BLIK będą niedostępne".
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock