W maju 2017 roku TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Dużym wzrostem oglądalności może pochwalić się też TVN24 BiS.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w grupie 4+ TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym ze średnim dobowym udziałem wynoszącym 4,66 proc. To wzrost aż o 20,41 proc. względem analogicznego miesiąca przed rokiem.
TVN24 daleko w tyle zostawił głównych konkurentów. TVP Info miał średni udział 3,37 proc., po wzroście o 9,42 proc. Polsat News miał zaś 1,18 proc. i zanotował wzrost o 9,26 proc. w ujęciu rocznym.
Średni dobowy udział TVN24 BiS w grupie 4+ wyniósł 0,43 proc. To wzrost aż o 22,86 proc. względem analogicznego miesiąca przed rokiem.
Grupa komercyjna 16-49
Wśród widzów w wieku 16-49 lat w maju na pierwszym także znalazł się TVN24. Średni dobowy udział wyniósł 2,50 proc., notując przy tym wzrost o 8,70 proc. w porównaniu do sytuacji przed rokiem. Stacja zwiększyła przewagę nad głównymi konkurentami.
Wynik TVP Info w maju to 1,11 proc., co oznacza spadek o 10,48 proc. Tymczasem Polsat News w ubiegłym miesiącu miał 0,78 proc. udziału, notując dokładnie taki sam wynik jak 12 miesięcy temu.
TVN24 BiS zwiększył swój udział w grupie aż o 65,22 proc. do 0,38 proc.
Autor: mb//bgr / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24