Na spore utrudnienia w weekend muszą przygotować się klienci Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń (PZU). Wszystko z powodu trwających prac serwisowych w systemie on-line.
Jak poinformowali przedstawiciele polskiego ubezpieczyciela, prace serwisowe zaczęły się w piątek po południu. Aktualizowane są między innymi systemy, które związane są z likwidacją szkód.
W związku z tym klienci nie mogą zalogować się na konto "mojePZU", niedostępny jest również Internetowy Status Szkody/Sprawy.
Oznacza to brak możliwości uzyskania informacji o aktualnym statusie zgłoszonej szkody/sprawy.
Z powodu prowadzonych prac nie jest też możliwy zakup nowej polisy, na przykład turystycznej, przez stronę internetową ubezpieczyciela.
Bez przeszkód działa infolinia firmy.
Do kiedy
Wskazano, że prace techniczne mają "na celu aktualizację systemów".
"W poniedziałek wszystko powinno już działać poprawnie. W poniedziałek klienci będą już mogli uzyskać informacje na infolinii, jak również poprzez internetową obsługę zgłoszeń" - podkreślono w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl.
Autor: mb/gry / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock