Program "Dzień Dobry TVN" w październiku był liderem oglądalności wśród magazynów śniadaniowych zarówno w grupie ogólnej jak i komercyjnej. Odcinki oglądało średnio 381 tysięcy osób. W grupie komercyjnej udział w rynku telewizyjnym wyniósł 10,71 proc.
Największą widownię zgromadziły wydania weekendowe. Sobotnie i niedzielne odcinki oglądało średnio ponad pół miliona widzów.
Codziennie od 8:00 prowadzący "Dzień Dobry TVN" witają poranek wspólnie z widzami. Każdy odcinek wypełniony jest praktycznymi poradami, rozmowami z inspirującymi postaciami i reportażami o ważnej społecznie tematyce.
Październikowe wyniki TVN24 i "Faktów" TVN
Jak pokazują badania Nielsen Television Audience Measurement, stacja informacyjna TVN24, należąca do TVN Grupa Discovery, w październiku osiągnęła 5,1 procent udziału w rynku oraz 3,0 procent w grupie komercyjnej 16-49.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają "Fakty" TVN, które w październiku przyciągały średnio 22,3 procent ogólnej widowni.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: TVN