Biedronka prosi klientów o zwrot wadliwego produktu

Biedronka poinformowała o wycofaniu z obrotu wadliwego produktu
Biedronka poinformowała o wycofaniu z obrotu wadliwego produktu
Źródło: Shutterstock
Sieć sklepów Biedronka wydała komunikat skierowany do klientów, prosząc ich o zwrot osłonek przeciwsłonecznych na szyby samochodowe. Przyczyną jest niewłaściwa jakość produktu.

Osłonki na szyby były dołączane jako darmowy gadżet do promocyjnych zestawów innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja - poinformowano w komunikacie zamieszczonym na stronie sieci sklepów.

Zwrot produktu

Wszyscy klienci, którzy posiadają ten produkt, są proszeni o jego zwrot w dowolnym sklepie Biedronki do 18 września 2017 roku.

Jak zapewnia spółka w komunikacie, każdy klient może dokonać zwrotu bez potrzeby okazania paragonu. Sieć dodaje, że klient otrzyma w zamian bon o wartości 15 złotych do wykorzystania na zakupy w Biedronce do 30 września tego roku z wyłączeniem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego - czytamy w komunikacie.W przypadku pytań dotyczących zwrotu osłonek klienci proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci.

ZOBACZ CAŁY KOMUNIKAT

A jak bezpiecznie przewozić dziecko samochodem? O tym w materiale wideo:

Autor: mb/ms / Źródło: tvn24bis.pl

Zobacz także: