Sieć sklepów Biedronka wydała komunikat skierowany do klientów, prosząc ich o zwrot osłonek przeciwsłonecznych na szyby samochodowe. Przyczyną jest niewłaściwa jakość produktu.
Osłonki na szyby były dołączane jako darmowy gadżet do promocyjnych zestawów innych produktów dostępnych w ofercie od 15 maja - poinformowano w komunikacie zamieszczonym na stronie sieci sklepów.
Zwrot produktu
Wszyscy klienci, którzy posiadają ten produkt, są proszeni o jego zwrot w dowolnym sklepie Biedronki do 18 września 2017 roku.
Jak zapewnia spółka w komunikacie, każdy klient może dokonać zwrotu bez potrzeby okazania paragonu. Sieć dodaje, że klient otrzyma w zamian bon o wartości 15 złotych do wykorzystania na zakupy w Biedronce do 30 września tego roku z wyłączeniem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego - czytamy w komunikacie. W przypadku pytań dotyczących zwrotu osłonek klienci proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci.
A jak bezpiecznie przewozić dziecko samochodem? O tym w materiale wideo:
Autor: mb/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock