Klienci Pekao w czwartek po południu zgłaszali problemy w dostępie do konta. "Wystąpiły chwilowe problemy techniczne" - informowali przedstawiciele banku w mediach społecznościowych. "Niedostępność usług mobilnych trwała mniej niż pół godziny" - poinformował w czwartek wieczorem TVN24 Biznes rzecznik Pekao Paweł Jurek.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w Banku Pekao rozpoczęła się w czwartek około godziny 13. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Klienci Banku Pekao informowali o problemach w dostępie do konta na stronie banku na Facebooku. Jak wskazywali, nie mogli wykonać przelewu ani dokonać płatności Blik.
Po zalogowaniu się do aplikacji wyświetlał się komunikat: "Coś poszło nie tak. Wystąpił problem z aplikacją. Spróbuj ponownie później".
Bank w odpowiedzi na pytania internautów w mediach społecznościowych informował, że "dokłada wszystkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problemy techniczne". "Wystąpiły chwilowe problemy techniczne. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość" - podkreślono w innej odpowiedzi.
Wieczorem rzecznik Banku Pekao Paweł Jurek przekazał TVN24 Biznes, że od 13.30 wszystkie usługi są już w pełni dostępne. "Dzisiejsza niedostępność usług mobilnych trwała mniej niż pół godziny" - przekazał.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock