W piątek po południu niektórzy klienci Banku Pekao mieli problemy z dostępem do konta przez bankowość internetową. Na stronie do logowania widniała informacja o "przerwie technicznej". Internauci informowali również o problemach w dostępie do aplikacji. O godzinie 15.00 rzecznik banku Paweł Jurek poinformował TVN24 Biznes, że "systemy pracują prawidłowo".
W piątek niektórzy klienci Banku Pekao nie mogli dostać się na swoje konto. Na stronie logowania do bankowości internetowej Banku Pekao widniał komunikat "przerwa techniczna". "Coś poszło u nas nie tak. Ale spokojnie, już pracujemy nad tym. Wracamy za chwilę!" - mogli przeczytać klienci banku.
Internauci informowali o problemach z zalogowaniem się zarówno do bankowości internetowej, jak i mobilnej. "@BankPekaoSA w ciągu dnia 'udoskonalacie aplikację' brawo. To zupełnie jak prowadzić remont dróg w godzinach szczytu - nic dodać nic ująć (pisownia oryginalna - red.)" - głosił jeden z wpisów. "@BankPekaoSA naprawcie wasza apke bo nie dziala" - wskazał inny użytkownik.
Przedstawiciele Banku Pekao przepraszali za utrudnienia. "Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tej sytuacji" - zapewniali.
Do utrudnień odniósł się w rozmowie z Polską Agencją Prasową rzecznik banku Paweł Jurek. - Mamy sygnały, że zdarzają się przypadki problemów z logowaniem, ale jest to niewielka skala - poinformował. Dodał, że problem może występować w pojedynczych przypadkach. - Oczywiście sprawdzamy to - zapewnił Jurek.
O godz. 15.00 Jurek poinformował TVN24 Biznes, że "systemy pracują prawidłowo". - Za utrudnienia przepraszamy - dodał.
O Banku Pekao
Bank Pekao, założony w 1929 roku, ma ponad 250 mld zł aktywów; obsługuje ponad 6,1 mln klientów i co drugą korporację w Polsce. Od 1998 roku Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Źródło: TVN24 Biznes, PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock