Brak dostępu do aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i infolinii. To utrudnienia, z którymi w niedzielę rano musieli mierzyć się klienci mBanku. Ich powodem były przedłużające się prace modernizacyjne.
mBank zaplanował w weekend przerwę techniczną związaną z pracami modernizacyjnymi.
W efekcie, w nocy z soboty na niedzielę w godzinach 2.30-6.00 klienci nie mogli zapłacić kartą, wypłacić gotówki z bankomatu oraz skorzystać z wpłatomatu.
Z kolei do godz. 8.00 w niedzielę niedostępna miała być aplikacja mobilna oraz możliwość zalogowania się na konto w internecie.
Dłuższa przerwa
Tuż po godz. 8.00 bank poinformował na swojej stronie internetowej i w mediach społecznościowych, że prace modernizacyjne się przedłużają i w związku z tym dostęp do kilku usług wciąż jest utrudniony.
"Karty już działają, możecie płacić w sklepach, punktach usługowych i korzystać z bankomatów. Wstrzymajcie się jeszcze z płaceniem w internecie. Wciąż pracujemy nad przywróceniem aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i infolinii" - mogliśmy przeczytać w komunikacie mBanku.
Utrudnienia zakończyły się przed godz. 12.00. "Aplikacja, serwis transakcyjny i infolinia już działają. Możecie też płacić kartami. Przepraszamy za to, że przerwa trwała dłużej niż zapowiadaliśmy. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość" - poinformował bank.
Autor: tol / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock