Klienci Alior Banku w poniedziałek mieli problemy z dostępem do konta - z logowaniem do bankowości internetowej Alior Online i mobilnej Alior Mobile. Wieczorem przedstawiciele banku przekazali, że "awaria została już naprawiona".
Wcześniej Alior Bank poinformował we wpisie na Facebooku o występujących utrudnieniach. "Mamy awarię, przepraszamy. Występują trudności z logowaniem do bankowości internetowej Alior Online i mobilnej Alior Mobile" - czytamy.
Przedstawiciele banku zapewnili, że pracują "nad jak najszybszym udostępnieniem systemów".
Z kolei wieczorem napisali w aktualizacji postu na Facebooku: "21:07. Awaria została już naprawiona, a wszystkie systemy działają poprawnie".
Awaria w Alior Banku
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynika, że awaria w Alior Banku rozpoczęła się w poniedziałek po godzinie 13. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Jak czytamy na stronie banku, Alior Bank cieszy się zaufaniem ponad 4 mln klientów, obsługuje też 180 tys. firm.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock