Utrudnienia dla klientów dwóch największych banków w Polsce

Transakcja
Adam Glapiński: obniżki stóp procentowych to nie jest dyskutowany temat (wypowiedź z 5 kwietnia 2024)
Źródło: TVN24
PKO Bank Polski, Bank Pekao, Bank Pocztowy - to banki, w których w najbliższych dniach zaplanowano prace serwisowe. Klienci muszą przygotować się na utrudnienia.

PKO BP

W nocy z soboty na niedzielę, w godzinach 0.00-6.00, nie będzie działać aplikacja IKO i aplikacja iPKO Biznes mobile, w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem Blik.

"Płatności kartami w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać bez zmian. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty" - poinformowano w komunikacie.

"Jeśli możesz, prosimy wszystkie potrzebne transakcje wykonaj wcześniej" - radzą przedstawiciele PKO BP.

Bank Pekao

W piątek, w godzinach 22.00-23.00, może wystąpić przerwa w dostępie do zastrzegania dokumentów tożsamości w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay i na infolinii banku.

Dodatkowo w nocy z piątku na sobotę, w godzinach 23.30-6.00, klienci Banku Pekao nie zalogują się do: serwisu Pekao24, aplikacji PeoPay i PeoPay Kids, platformy eTrader Pekao oraz serwisu telefonicznego. "Pamiętaj, aby wcześniej zlecić przelewy lub inne zaplanowane operacje w bankowości elektronicznej" - przypomina bank.

To nie koniec utrudnień w najbliższy weekend.

W niedzielę, w godzinach 18.00-24.00, nastąpi przerwa w dostarczeniu powiadomień o: wpływie na konto, zrealizowanych zleceniach stałych, poleceniach zapłaty oraz zrealizowanych operacjach Blik (płatności, przelewy, wypłaty gotówki).

Bank Pocztowy

W sobotę od godziny 23.00 do godziny 3.00 w niedzielę może wystąpić około 35-minutowa przerwa w możliwości dokonywania transakcji internetowych z wykorzystaniem usługi 3D-Secure.

W niedzielę, w godzinach 10:00-16:00, wystąpi brak możliwości dokonywania transakcji internetowych z wykorzystaniem usługi 3D-Secure. 3D-Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji w internecie. Polega ono na dodatkowej autoryzacji w bankowości internetowej lub mobilnej.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: