Facebook pracuje nad nowym serwisem społecznościowym. Będzie on pozwalał na stworzenie profilu zawodowego - donosi "Financial Times". Nowy produkt ma konkurować m.in. z takimi portalami jak LinkedIn.
Nowy serwis Facebooka ma pozwalać na łączenie kontaktów profesjonalnych, a także umożliwiać wspólną zdalną pracę nad dokumentami.
Dbałość o prywatność
Najpoważniejsze zadanie stojące przed Facebookiem to zapewnienie poufności dla komunikacji prowadzonej przez pracowników. Do tej pory zdarzały się sytuacje, kiedy to prywatne rozmowy użytkowników Facebooka wyciekały do sieci.
Zmiany mają wydłużyć czas spędzany przez użytkowników w serwisie. Do tej pory korzystanie z Facebooka w wielu korporacjach było zakazane. Teraz ma się to zmienić.
Dłuższy czas spędzony na portalu, to większe przychody dla samego Facebooka, który czerpie zyski z wyświetlania reklam. Do tej pory średni czas przebywania użytkowników na portalu wynosił 40 minut.
Facebook ma 1,35 mld użytkowników na całym świecie.
Na początku nowy portal ma być dostępny za darmo.
Autor: pp//bgr / Źródło: Financial Times
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock | Piotr Adamowicz