Nestle, jeden z największych producentów karm dla zwierząt poinformował, że nakręcił pierwszą reklamę telewizyjną przeznaczoną specjalnie dla psów. Koncern chce dźwiękami o wysokiej częstotliwości przyciągnąć uwagę czworonogów.
- Słuch psów jest dwa razy lepszy od ludzkiego. Mogą one odbierać częstotliwości, które są poza naszym zasięgiem i są one lepsze w rozróżnianiu dźwięków - powiedział Georg Sanders, ekspert Nestle Purina PetCare w Niemczech.
Koncern zlecił naukowcom w USA ustalenie, jakie dźwięki zadowoliłyby zwierzęta. Powstał 23-sekundowy spot reklamowy. Jeszcze w tym tygodniu pojawi się on w austriackiej telewizji.
W reklamie znajdują się w nim m.in. dźwięki przypominające dźwięk gwizdka na psy, które człowiek ledwie jest w stanie usłyszeć.
Jest o co walczyć
Takie poświęcenie, by stworzyć dobrą reklamę nie dziwi, jeśli weźmie się uwagę, że tylko w pierwszej połowie roku Nestle Petcare sprzedało produkty warte 5,4 miliarda dolarów. Stanowi to 12 proc. przychodu największego koncernu spożywczego na świecie.
Głównym rywalem Nestle na rynku karm dla psów jest Mars, producent Pedigree.
Źródło: MSNBC
Źródło zdjęcia głównego: YouTube