Laureatka Oscara nosi piersi na głowie

 
Marion Cotillard miała dość tego, że mężczyźni patrzyli na jej biust, a nie w oczy
Źródło: Funny Or Die

Marion Cotillard, laureatka Oscara za "Niczego nie żałuję", nakręciła krótki film, w którym ujawnia sekret Francuzek, dzięki któremu mężczyźni patrzą im w oczy, a nie na biust. To... małe, sztuczne piersi przyczepiane do czoła. Aktorka chce w ten sposób zwrócić uwagę na problem molestowania seksualnego kobiet w pracy. Film robi furorę w internecie.

Marion Cotillard postanowiła zakpić sobie z przedmiotowego traktowania kobiet i nagrała zabawną reklamę, która jest hitem w sieci. W reklamie, wyreżyserowanej przez autora filmów wideo polskiego pochodzenia Jake'a Szymańskiego, ze śmiertelną powagą opowiada o najpilniej strzeżonej tajemnicy Francuzek.

Reklamuje fikcyjny produkt "Forehead Tittaes", którym okazują się... małe, sztuczne piersi i prezentuje w jaki sposób przykleić sobie je na czoło. - Mężczyźni, patrzcie nam w oczy, a nie na cycki - apeluje. I wyjaśnia: - "Biust na głowie" sprawia, że wzrok mężczyzn przenosi się w stronę mózgu kobiety.

Reklama "Biustu na głowie" jest prawdziwa, ale produkt fikcyjny (fot. Funny Or Die)
Reklama "Biustu na głowie" jest prawdziwa, ale produkt fikcyjny (fot. Funny Or Die)

Szacunek bez utraty kobiecości

Cotillard w pastiszu, który umieściła na jednej z najpopularniejszych na świecie humorystycznych stron internetowych Funny Or Die, zachwala, że produkt jest "bezpieczny, wielokrotnego użytku i łatwy do stosowania". - Zadbaj o szacunek bez utraty kobiecości – mówi najbardziej wzięta w Hollywood francuska aktorka.

W reklamówce obok Cotillard wystąpiły aktorki Lesley Ann Warren i Taraji P. Henson oraz William Fichtner, znany m.in. z serialu "Prison Break".

Mimo zabawnej formy filmik jest protestem przeciwko molestowaniu kobiet w pracy.

am/fac

Marion Cotillard (Funny or Die)

Marion Cotillard (Funny or Die)

Źródło: tvn24.pl

Czytaj także: