"Potwierdzamy, że u wybranych klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia. Zdarzenie dotyczy tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową. Co ważne, korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji"- poinformował bank.
Bank na swoim koncie na Twitterze poinformował również, że korekt będzie dokonywał automatycznie.
"Korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Przepraszamy za niedogodności" - czytamy.
7 procent klientów dotkniętych pomyłką
Jak podał City Handlowy, zdarzenie dotknęło około 7 procent klientów. Oznacza to, że chodzi o grupę ok. 49 tysięcy osób spośród 700 tysięcy klientów."Komunikat w tej sprawie widoczny jest dla klientów po zalogowaniu się do Citibank Online. Przepraszamy klientów dotkniętych tym zdarzeniem za niedogodności" - podkreślił bank.Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. - najstarszego komercyjnego banku w Polsce - i Citibank (Poland) S.A.
Zobacz: Hakerzy mają chrapkę na polskie banki (Wideo z 3.02.2017)
Hakerzy mają chrapkę na polskie banki
Autor: jb / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock