Darmowe zagrożenie. Część dużych firm – zwłaszcza tych działających w branży nowych technologii wprowadza darmowe produkty, czy usługi, żeby zlojalizować klientów. Kiedy taka darmowa oferta zagraża Twojemu produktowi, a kiedy możesz pozwolić sobie na zignorowanie działań konkurencji? „Jak konkurować z darmowymi ofertami” – o tym, w październikowym numerze Harvard Business Review Polska. Gościem programu Blajer Mówi: Biznes był Łukasz Świerżewski, z-ca red. Naczelnego HBRP.
Darmowe zagrożenie. Część dużych firm – zwłaszcza tych działających w branży nowych technologii wprowadza darmowe produkty, czy usługi, żeby zlojalizować klientów. Kiedy taka darmowa oferta zagraża Twojemu produktowi, a kiedy możesz pozwolić sobie na zignorowanie działań konkurencji? „Jak konkurować z darmowymi ofertami” – o tym, w październikowym numerze Harvard Business Review Polska. Gościem programu Blajer Mówi: Biznes był Łukasz Świerżewski, z-ca red. Naczelnego HBRP.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn