TVN24 i TVN to najbardziej opiniotwórcze stacje telewizje listopada - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na informacje podawane na antenach TVN24 i TVN powoływano się w tym miesiącu odpowiednio 232 i 87 razy. Wśród mediów internetowych portal tvn24.pl znalazł się na trzecim miejscu (49 cytowań).
Na kolejnych miejscach wśród najczęściej cytowanych telewizji w listopadzie znalazły się Polsat News i TVP Info (47 cytowań) oraz Polsat (33 cytowania).
Wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazł się tvn24.pl, na którego informacje powoływano się 49 razy. To daje trzecie miejsce w rankingu. Na podium znalazł się onet.pl - 86 cytowań, a za nim serwis sportowefakty.pl (56).
Wszystkie media
TVN24 znalazła się w czołówce także w rankingu wszystkich mediów (piąte miejsce). Pierwszą pozycję zajęła "Gazeta Wyborcza" (526 cytowań), drugie miejsce przypadło "Rzeczpospolitej" (394 cytowań) a trzecie RMF FM (281). W listopadzie najczęściej poruszanymi tematami w mediach były: wybory samorządowe oraz protesty związane z potrzebą ich powtórzenia, a także ceny gazu i ropy naftowej.
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 585 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 listopada 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z innych mediów 4 656 razy (2946 razy w prasie, 1097 w telewizji i 613 w radio).
Autor: mn//bgr / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24