Nauka na błędach. Skargi i reklamacje od klientów możemy przekuć w … nasz sukces. Przede wszystkim musimy szybko rozwiązywać zgłaszane do nas problemy i wyciągać z nich wnioski na przyszłość. Warto też zadbać o to, by osoba, która bezpośrednio kontaktuje się z klientem, była właściwie przeszkolona. Kontynuujemy temat. Gościem programu Blajer Mówi: Biznes była Ewa Opolska, trener Ernst & Young Academy of Business.
Nauka na błędach. Skargi i reklamacje od klientów możemy przekuć w … nasz sukces. Przede wszystkim musimy szybko rozwiązywać zgłaszane do nas problemy i wyciągać z nich wnioski na przyszłość. Warto też zadbać o to, by osoba, która bezpośrednio kontaktuje się z klientem, była właściwie przeszkolona. Kontynuujemy temat. Gościem programu Blajer Mówi: Biznes była Ewa Opolska, trener Ernst & Young Academy of Business.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn