Kryzys gospodarczy zmusza firmy do wnikliwego obserwowania rynku. Biznes z większym zaufaniem patrzy na statystyczne dane płynące z gospodarki. Wojciech Morawski prezes Atlantik uważa, że najważniejsze jest patrzenie makroekonomiczne bo poszerza horyzonty. Właściciel sieci cukierni Blikle mówi, że jest sposób na udany biznes czyli długotrwałe i opłacalne istnienie na rynku. Przedsiębiorcy byli gośćmi Robert Stankiewicza w magazynie "Biznes Lunch".
Kryzys gospodarczy zmusza firmy do wnikliwego obserwowania rynku. Biznes z większym zaufaniem patrzy na statystyczne dane płynące z gospodarki. Wojciech Morawski prezes Atlantik uważa, że najważniejsze jest patrzenie makroekonomiczne bo poszerza horyzonty. Właściciel sieci cukierni Blikle mówi, że jest sposób na udany biznes czyli długotrwałe i opłacalne istnienie na rynku. Przedsiębiorcy byli gośćmi Robert Stankiewicza w magazynie "Biznes Lunch".
Autor: Monika Lurie
Źródło zdjęcia głównego: Monika Lurie