Firma szacuje, że w 2010 roku osiągnie maksymalnie 10-procentowy wzrost przychodów, a w kolejnych latach zamierza przeznaczać na marketing w segmencie pasztety, konserwy, smarowidła - 8 proc. przychodów tego segmentu. Jak powiedziała prezes Mispolu - Mirosława Achinger w TVN CNBC BIZNES planowane są dwie kampanie informacyjne wspierające sprzedaż, co podyktowane jest zbyt dużą różnicą odbiorców poszczególnych produktów.
Firma szacuje, że w 2010 roku osiągnie maksymalnie 10-procentowy wzrost przychodów, a w kolejnych latach zamierza przeznaczać na marketing w segmencie pasztety, konserwy, smarowidła - 8 proc. przychodów tego segmentu. Jak powiedziała prezes Mispolu - Mirosława Achinger w TVN CNBC BIZNES planowane są dwie kampanie informacyjne wspierające sprzedaż, co podyktowane jest zbyt dużą różnicą odbiorców poszczególnych produktów.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn