Jednym ze słów, nad którego użyciem warto się zastanowić, jest "zarządzanie". Zdaniem Karoliny Korzeniewskiej, eksperta firmy Antal, informację o tym, że kandydat zarządzał, np. projektem lub zespołem, można odebrać tak, jakby sam robił niewiele - poza mówieniem innym, co jest do wykonania.
Czego unikać?
- Zarządzanie konfliktem lub kryzysem można interpretować tak, jakby najpierw dopuściło się do tego, że rzeczony konflikt lub kryzys powstał, a następnie angażowało się innych do rozwiązania sytuacji - dodaje.Dlatego, jak pisze Puls Biznesu, zamiast ogólnego sformułowania, kandydat powinien posłużyć się konkretnym przykładem lub przytoczyć liczby.Umiejętnością, którą lubi chwalić się wielu kandydatów, jest znajomość pakietu Office.
Języki obce
Warto pamiętać o tym, że obecnie nie jest to żaden wyróżnik. Elementem każdego CV jest też informacja o znajomości języków. Nie warto wymieniać takich, których poziom nie jest przynajmniej średnio zaawansowany - czyli taki, w którym bez problemu przeprowadzimy rozmowę biznesową.
Sposób na dobre CV? Zobacz materiał TVN24 BiS:
Sposób na dobre CV? Zdradził Paweł Blajer
Autor: msz//ms / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock