To nie jest wymarzony początek roku dla klientów Banku Pekao. Od poniedziałku 9 stycznia występują trudności z zalogowaniem się do systemów bankowości elektronicznej Pekao24, serwisów Xelion oraz usług maklerskich. Bank opublikował komunikat, w którym zapewnia, że pracuje nad "przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu".
O problemach z logowaniem do usługi Pekao24 informowali nas klienci, pisząc na Kontakt 24.
Jak wskazuje w odpowiedzi wysłanej tvn24bis.pl Tomasz Bogusławski z biura prasowego banku, przyczyną awarii są problemy techniczne.
Problemy Pekao
We wtorek na klientów Banku Pekao, którzy chcą zalogować się na stronę bankowości elektronicznej czeka komunikat.
"Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym z przyczyn technicznych mogą wystąpić trudności z zalogowaniem się do systemów bankowości elektronicznej Pekao24, serwisów Xelion oraz usług maklerskich. W przypadku problemu z zalogowaniem prosimy o podjęcie ponownej próby w ciągu kilku minut. Przepraszamy za niedogodności" - czytamy.
Przedstawiciele banku na stronie na Facebooku podkreślają, że pracują "nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu". Jednocześnie wskazano, że w trakcie niedostępności systemów bankowości elektronicznej, klienci mogą realizować operacje we wszystkich oddziałach banku, według stawek z bankowości elektronicznej.
Problemy z zalogowaniem do bankowości elektronicznej występowały również w poniedziałek. Jak zapewniało jednak biuro prasowe banku, trwały one kilkanaście minut.
"Około godziny 15 wystąpiły chwilowe utrudnienia w dostępie do systemu bankowości elektronicznej. Utrudnienia w logowaniu trwały kilkanaście minut" - mogliśmy przeczytać w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl.
PZU i Państwowy Fundusz Rozwoju kupią bank Pekao S.A. za ponad 10 miliardów złotych:
Autor: mb//ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock