Awaria w dużym banku usunięta

Klienci mieli problem z dostępem do konta
Ekspertka o nowych zasadach w płatnościach kartami
Źródło: TVN24 BiS
W poniedziałek przed południem klienci ING Banku Śląskiego mieli problemy z dostępem do bankowości internetowej. Rzecznik prasowy ING Piotr Utrata poinformował, że około godziny 11.30 awaria została usunięta.

Pierwszą informację o problemach z dostępem do konta otrzymaliśmy na Kontakt 24.

"Klienci ing nie mogą się zalogować do banku a jak się uda to nie widać salda i nic nie można zrobić, jest tak w aplikacji i na komputerze a na infolinii rozłączają klientów" - mogliśmy przeczytać w wiadomości (pisownia oryginalna).

Awaria w ING

Postanowiliśmy zatem wysłać pytania do przedstawicieli ING Banku Śląskiego.

"Faktycznie mamy problem z działaniem systemu bankowości internetowej" - poinformował tvn24bis.pl rzecznik prasowy ING Piotr Utrata.

Jak zaznaczył, bank pracuje "nad przywróceniem jego działania".

"Na razie nie mam więcej informacji o przyczynach niedostępności" - dodał rzecznik.

Około godziny 11.30 awaria została usunięta.

Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl

Zobacz także: