W poniedziałek przed południem klienci ING Banku Śląskiego mieli problemy z dostępem do bankowości internetowej. Rzecznik prasowy ING Piotr Utrata poinformował, że około godziny 11.30 awaria została usunięta.
Pierwszą informację o problemach z dostępem do konta otrzymaliśmy na Kontakt 24.
"Klienci ing nie mogą się zalogować do banku a jak się uda to nie widać salda i nic nie można zrobić, jest tak w aplikacji i na komputerze a na infolinii rozłączają klientów" - mogliśmy przeczytać w wiadomości (pisownia oryginalna).
Awaria w ING
Postanowiliśmy zatem wysłać pytania do przedstawicieli ING Banku Śląskiego.
"Faktycznie mamy problem z działaniem systemu bankowości internetowej" - poinformował tvn24bis.pl rzecznik prasowy ING Piotr Utrata.
Jak zaznaczył, bank pracuje "nad przywróceniem jego działania".
"Na razie nie mam więcej informacji o przyczynach niedostępności" - dodał rzecznik.
Około godziny 11.30 awaria została usunięta.
Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock