Firmy korzystające z bankowości internetowej w Banku Pekao SA tymczasowo mają problem z zalogowaniem się do swoich kont. "Powodem utrudnień jest wewnętrzny błąd techniczny" - wyjaśnił w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl Tomasz Bogusławski z biura komunikacji banku. Jak dodał, awaria ma zostać usunięta do godziny 18.00.
Na Kontakt 24 w poniedziałek przed południem otrzymaliśmy zgłoszenia o problemach z bankowością internetową w Banku Pekao SA.
"Nie można zalogować się do serwisu Pekaobiznes24 (...) Sytuacja o tyle niefajna, że dzisiaj jest 15ty, więc dzień płatności składek na ZUS" - napisała pani Paulina (pisownia oryginalna).
O sprawę postanowiliśmy zatem zapytać przedstawicielami banku.
Bank wyjaśnia
Tomasz Bogusławski z biura komunikacji w Banku Pekao w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl, "występują tymczasowe trudności z zalogowaniem się do systemu transakcyjnego dla firm".
"Powodem utrudnień jest wewnętrzny błąd techniczny. System ma być ponownie, w pełni dostępny dla klientów od około godziny 13.00" - poinformował przed południem przedstawiciel banku.
Tak się jednak nie stało. Po południu usłyszeliśmy w banku, że awaria potrwa do godz. 18.00.
Bogusławski zapewnił jednocześnie, że klienci banku mogą być całkowicie spokojni o swoje środki, a system dla klientów indywidualnych działa bez żadnych zakłóceń.
Autor: mb/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock