To była jedna z najdłuższych awarii na rynku telekomunikacyjnym. Od weekendu tysiące użytkowników sieci Play miało problem z aktywacją pakietów, doładowaniami i wolnym internetem. Po kilku dniach operator poinformował, że opanował sytuację i przeprasza klientów za niedogodności.
Problemy techniczne w sieci Play pojawiły się w ostatni weekend. Użytkownicy skarżyli się m.in. na niedziałające pakiety, wolny internet i to, że pieniądze z dokonanych przelewów nie pojawiają się na ich kontach.
Wielka awaria
Na Facebookowym profilu sieci pojawiło się wiele komentarzy sfrustrowanych użytkowników, którzy przez kilka dni czekali na poprawne działanie usług, za które płacą. Firma przyznała w poniedziałek 24 października, że rzeczywiście doszło do awarii.
„Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra” - napisał wówczas rzecznik spółki na oficjalnym blogu.
Ale dopiero po kolejnych dwóch dniach na blogu sieci pojawił się komunikat z wielki tytułem "Przepraszamy". Operator podał, że sytuację udało się opanować i wszystkie kupione w weekend pakiety powinny być już aktywowane.
Przeprosiny
"Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend. Każdy Klient, który dziś ma zamiar aktywować pakiet zrobi to bezproblemowo" - zapewnia Marcin Gruszka, rzecznik Play i dodał, że gdyby problemy nadal się pojawiały, to użytkownicy powinni wysyłać odpowiednie zgłoszenia.
Użytkownicy telefonów komórkowych będą mogli korzystać z połączeń za granicą bez dodatkowych opłat. Zobacz materiał wideo:
Autor: msz/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock