Awaria popularnych serwisów

Pokrzywdzona odebrała telefon od rzekomego pracownika banku (zdj. ilustracyjne)
Szkoły zakazują używania telefonów
Źródło: TVN24
W środę wieczorem użytkownicy Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa mieli problemy w korzystaniu z serwisów. Informowali o kłopotach w logowaniu, wysyłaniu wiadomości oraz braku możliwości dodawania postów lub komentarzy. Koncern Meta, właściciel serwisów, informował, że awaria wynika z "problemu technicznego".

Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynikało, że problem z działaniem Facebooka, ale też Messengera, Instagrama i WhatsAppa pojawił się przed godziną 19.00. Awaria nie dotyczyła jedynie Polski, ale miała charakter globalny.

Awaria Facebooka
Awaria Facebooka
Źródło: Downdetector

"Facebook jest teraz nieaktywny"

Część internautów wskazywała na brak możliwości zalogowania. "Korzystanie z Facebooka wkrótce będzie możliwe" - taki komunikat pojawiał się przy próbie skorzystania z portalu.

"Facebook jest teraz nieaktywny ze względu na prace serwisowe, ale powinien być dostępny za parę minut" - informowano.

Inni użytkownicy mogli się zalogować, ale mieli problemy w dodawaniu komentarzy czy zamieszczaniu postów.

Z doniesień internautów wynikało, że nie dochodziły też wiadomości wysyłane za pośrednictwem Messengera.

"Wyrzuciło mnie z facebooka i messengera i nie mogę się zalogować" - napisał w komentarzu w serwisie Downdetector jeden z internautów.

Meta zabiera głos

Koncern Meta, właściciel Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa, odniósł się do kwestii awarii na portalu X (dawniej Twitter).

"Zdajemy sobie sprawę z problemu technicznego, który wpływa na dostęp niektórych użytkowników do naszych aplikacji" - napisano w środę wieczorem.

"Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalnego działania i przepraszamy za wszelkie niedogodności" - dodano.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: