Prosecco z Brazylii i parmezan z Nowej Zelandii. Walczą z niby-włoskimi produktami

Najnowsze

ShutterstockWłosi chcą walczyć z podrabianymi produktami

Chcą postawić na "made in Italia", bo podróbki coraz częściej zalewają rynki i odbierają klientów producentom z Włoch. Tamtejszy rząd postanowił z tym walczyć. Towary firmowane jako włoskie, a produkowane gdzie indziej, zarabiają bowiem co roku około 60 miliardów euro. Lekarstwem na ten problem miałby być znak towarowy, jednak nawet sami producenci żywności z Półwyspu Apenińskiego nie potrafią na razie porozumieć się, co ma kryć się pod hasłem "Made in Italy". Materiał z programu "24 Godziny" w TVN24 BiS.

Program "24 Godziny" od poniedziałku do piątku na antenie TVN24 BiS.

Autor: red. / Źródło: TVN24 BiS

Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock