TVN24 był w marcu tego roku najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w Polsce. Drugie miejsce zajęła telewizja TVN - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To na informacje tych kanałów powoływano się w marcu najczęściej. W gronie najbardziej opiniotwórczych mediów biznesowych znalazł się również kanał TVN24 Biznes i Świat.
Z informacji IMM wynika, że w marcu tego roku inne media najczęściej, spośród stacji telewizyjnych, najczęściej powoływały się na informacje podawane na antenie TVN24 (170). Na drugiej pozycji znalazła się telewizja TVN (78).
Przed konkurencją
Grupa TVN zachowuje silną pozycję lidera. Na trzecim miejscu, z wynikiem ponad dwukrotnie gorszym niż TVN, znalazła się TVP1 (34), a na czwartym TVP Info (29).
W gronie najczęściej cytowanych portali internetowych znalazł się tvn24.pl, który uplasował się na trzecim miejscu - tuż za onetem i portalem sportowefakty. Na informacje z tvn24.pl powoływano się 33 krotnie.
Sukces Biznes i Świat
Warto podkreślić, że w gronie najbardziej opiniotwórczych mediów biznesowych znalazł się również kanał TVN24 Biznes i Świat - najwyżej wśród stacji telewizyjnych.
Autor: red. / Źródło: tvn24bis.pl