Pochodząca z Barbadosu piosenkarka jest pierwszą czarnoskórą kobietą, która wystąpiła w reklamie francuskiego domu mody Dior. Luksusowa sesja i spot powstały w podparyskim Wersalu.
Autorem zdjęć jest jeden z najbardziej znanych fotografów mody, Steven Meisel. Kampania z francuskimi torebkami ma nawet tytuł - "Secret Garden", czyli "Tajemniczy ogród".
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika badgalriri (@badgalriri) 13 Maj, 2015 o 6:24 PDT
Śpiewa, tańczy, projektuje
- Czuję się wspaniale, to ważna chwila nie tyko dla mnie, dla mojej kultury oraz dla dziewczyny o różnych kolorach skóry. Fakt, że doceniła mnie taka marka. sprawił, że czuję się ponadczasowo piękna i elegancka - wzruszała się Rihanna, gdy ujawniono, że to ona zastąpi Marion Cotillard, która w poprzednim sezonie przechadzała się po "Tajemniczym ogrodzie". W tej chwili dobra francuskiego domu mody reprezentują także aktorki Natalie Portman, Jennifer Lawrence i Charlize Theron.
Piosenkarka już wcześniej firmowała swoją sławą i twarzą marki odzieżowe - reklamowała Gucciego, Armaniego, w ramach akcji charytatywnej zaprojektowała torebkę dla luksusowej włoskiej marki Fendi. Z kolei dla marki sportowej Puma Rihanna nadzoruje linię ubrań dla kobiet.
Ubrana i nagradzana
Rihanna od lat uchodzi za jedną z najlepiej ubranych gwiazd i trendsetterek. Czasem budzi kontrowersje, jak podczas zeszłotygodniowego Met Ball, gdzie założyła ogromną żółtą suknię, ochrzczoną przez internautów "omletem". Jej styl doceniają za to fachowcy. Prestiżowa organizacja Council of Fashion Designers of America, zrzeszająca amerykańskich projektantów mody, przyznała rok temu piosenkarce nagrodę Fashion Icon Award. Otrzymują ją artyści, którzy mają największy wpływ na popkulturę - w poprzednich latach byli to Johnny Depp, Lady Gaga, Kate Moss i Nicole Kidman.
Autor: sol / Źródło: tvn24.pl, Vogue.co.uk