Stonehenge - błotniste pole w pobliżu autostrady

 
Brytyjczycy wybrali najbardziej przereklamowane obiekty turystyczne
Źródło: TVN24

Stonehenge, Wieża Eiffle'a, Luwr, Statua Wolności i inne światowe miejsca - symbole znalazły się na liście najbardziej przereklamowanych atrakcji turystycznych, wybranych przez brytyjskich internautów.

W sondażu przeprowadzonym dla jednej z firm ubezpieczeniowych głosujący opisywali, które z celów turystycznych pielgrzymek najbardziej ich zawiodły. Wyniki badania opisał portal BBC News.

Na wyspach brytyjskich turystów rozczarowuje najbardziej megalityczna budowla Stonehenge, która okazuje się dla nich "błotnistym polem" leżącym w pobliżu autostrady. Za najbardziej chybioną atrakcję za granicą brytyjczycy uznali Wieżę Eiffle'a: kolejki do niej są olbrzymie, widok z góry "wcale nie robi wrażenia", a laserowa iluminacja "jest w absolutnie złym guście".

Źródło: PAP/Radio Szczecin

Czytaj także: