O sprawie jako pierwszy napisał na Twitterze dziennikarz Piotr Maciążek, który opublikował dwie grafiki. Jedna została wykorzystana w newsletterze PGZ, natomiast druga pochodzi z materiałów promocyjnych gry Battlefield 4.
Tłumaczenie spółki
W odpowiedzi na tweeta Maciążka PGZ opublikowała oświadczenie, w którym przeprasza za zaistniałą sytuację.
"Z uwagi na to, że newsletter jest automatycznym systemem odpowiedzi na zgłoszenie, zapisanym w kodzie strony www, grafika była wykorzystana przez PGZ S.A. w sposób nieświadomy" - czytamy.Jak dodano "grafika została zamieszczona przez firmę odpowiadającą za utworzenie strony internetowej PGZ S.A. w ramach umowy zawartej w 2014 r."
Spółka poinformowała również, że zaprzestała korzystania z tej grafiki.
PGZ pod kreską
PGZ została utworzona w 2013 r. w ramach konsolidacji przemysłu zbrojeniowego. Jak czytamy na stronie grupy, skupia ona ponad 60 spółek, w których pracuje 17,5 tys. osób. Łącznie ma udziały w ponad stu spółkach i roczne przychody na poziomie 4,5 mld zł.
W skład Grupy wchodzą spółki branż zbrojeniowej, stoczniowej, nowych technologii, finansów i nieruchomości, a także wojskowe przedsiębiorstwa remontowo-produkcyjne.
Jak pisaliśmy niedawno, spółka w 2017 roku miała ponad 110 milionów złotych straty.
Autor: tol / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: tvn24