W czwartek klienci firmy Vectra mieli problemy z dostępem do niektórych usług. Kłopot był między innymi z dostępem do internetu. "Zakończyliśmy prace nad przywróceniem usług" – poinformowano około godziny 17 na profilu Vectry w mediach społecznościowych.
Z informacji dostępnych na portalu Downdetector, na którym zgłaszane są problemy ze stronami internetowymi lub serwisami, wynikało, że awaria dotyczyła większych miast w całej Polsce. Według serwisu awaria rozpoczęła się tuż przed godz. 11.00.
Po godzinie 16 część internautów informowała, że dostęp do sieci został przywrócony, inni wskazywali, że nadal mają kłopoty z internetem.
"Zakończyliśmy prace nad przywróceniem usług. Internet, Strefa Klienta i infolinia są dostępne" – poinformowano w zaktualizowanym około godziny 17.00 wpisie przedstawicieli Vectry na Facebooku.
Wcześniej informowano, że awaria dotyczyła dostępu do internetu, strefy klienta oraz infolinii.
O firmie
Vectra jest ogólnopolskim operatorem kablowym w kraju oraz dostawcą usługi dostępu do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz telefonii stacjonarnej.
Jak możemy przeczytać na stronie internetowej operatora, Vectra obejmuje swoim zasięgiem ponad 160 miast i dociera do ponad 800 tysięcy gospodarstw domowych.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock