TVN24 i TVN były najczęściej cytowanymi stacjami telewizyjnymi w lutym - wynika z najnowszego badania Instytutu Monitorowania Mediów. Z kolei TVN24 Biznes i Świat została najczęściej cytowaną ekonomiczną stacją telewizyjną.
Jak wynika z raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", w lutym TVN24 była cytowana 181 razy, a TVN - 93. W tym ostatnim przypadku to ponad dwa razy więcej niż będąca na trzecim miejscu TVP1 (46).
Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl, a na drugim miejscu tvn24.pl. Różnica pomiędzy portalami to tylko 10 cytowań (tvn24.pl w sumie 57).
Najczęściej cytowaną (11 razy) ekonomiczną stacją telewizyjną została TVN24 Biznes i Świat. Biorąc pod uwagę wszystkie rodzaje mediów gospodarczych, nasza stacja znalazła się na szóstym miejscu ex aequo wraz z wnp.pl i Parkietem.
Badanie przeprowadzono na podstawie 4073 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 28 lutego 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4118 razy (2873 razy w prasie, 620 w telewizji i 625 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radia i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów.
Autor: red. / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN | Krzysztof Dubiel