Przez dwa dni klienci mBanku nie mogli zalogować się do systemu CompanyNet, czyli bankowości internetowej dla korporacji. We wtorek popołudniu biuro prasowe banku poinformowało, że system znów działa.
Informację o awarii systemu CompanyNet otrzymaliśmy na Kontakt24.
Nasz czytelnik informował, że już drugi dzień nie może zalogować się do bankowości internetowej. Problemy z platformą potwierdziliśmy w biurze prasowym mBanku.
Awaria
- Od rana 4 września utrzymują się trudności z dostępem do systemu mBank CompanyNet - poinformowała tvn24bis.pl Marta Rutkowska z biura prasowego mBanku. Rutkowska wyjaśniła, że awaria to wynik "wewnętrznych problemów informatycznych, a nie ataku hakerskiego". - Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem poprawnego działania systemu. Niestety w tej chwili nie wiemy, kiedy problem zostanie rozwiązany. Klientów bardzo przepraszamy za niedogodności - dodała. We wtorek po południu biuro prasowe banku poinformowało, że awaria została usunięta.
Usługa dla firm
System CompanyNet to bankowość internetowa dla firm i dużych korporacji. Pozwala wielu osobom jednocześnie na zarządzanie strukturą rachunków i realizacją płatności. Ma duży zakres personalizacji, co oznacza, że każdy użytkownik może np. dostosować serwis do swoich potrzeb i wyciągnąć na pulpit najważniejsze dla niego sekcje, usuwając te, z których nie korzysta.
Autor: msz/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock