Oszuści wysyłają fałszywe wezwania do zapłaty. Dostawca energii apeluje o ostrożność

W internecie nie brakuje fałszywych informacji
Oszustwa internetowe
Źródło: TVN24
Klienci PGE otrzymują fałszywe wiadomości o rzekomej nieuregulowanej należności - poinformował rzecznik PGE Obrót Mariusz Majewski. Spółka apeluje do klientów o ostrożność i zignorowanie podejrzanych powiadomień.

OGLĄDAJ TVN24 W INTERNECIE

Jak zaznaczył, "PGE Obrót apeluje o ostrożność i przypomina o zasadach bezpieczeństwa".

Informacje o rzekomej należności

Rzecznik zwrócił uwagę, SMS-y wysyłane do klientów, a także do osób niekorzystających z usług PGE Obrót, zawierają informację o rzekomej należności, która w razie nieuregulowania spowoduje przerwę w dostawie energii elektrycznej. W wiadomości znajduje się również link do płatności online.

- PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów, aby zachowali szczególną uwagę, zignorowali podejrzane wiadomości, nie otwierali linków prowadzących do płatności oraz przekazali ostrzeżenia rodzinie i znajomym – podkreślił rzecznik.

Dodał, że wszystkie przypadki fałszywych wiadomości są na bieżąco monitorowane, a fałszywe strony są natychmiast blokowane.

- Każda próba oszustwa jest również zgłaszana do organów ścigania – zauważył.

Zobacz także: