Klienci PGE otrzymują fałszywe wiadomości o rzekomej nieuregulowanej należności - poinformował rzecznik PGE Obrót Mariusz Majewski. Spółka apeluje do klientów o ostrożność i zignorowanie podejrzanych powiadomień.
Jak zaznaczył, "PGE Obrót apeluje o ostrożność i przypomina o zasadach bezpieczeństwa".
Informacje o rzekomej należności
Rzecznik zwrócił uwagę, SMS-y wysyłane do klientów, a także do osób niekorzystających z usług PGE Obrót, zawierają informację o rzekomej należności, która w razie nieuregulowania spowoduje przerwę w dostawie energii elektrycznej. W wiadomości znajduje się również link do płatności online.
- PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów, aby zachowali szczególną uwagę, zignorowali podejrzane wiadomości, nie otwierali linków prowadzących do płatności oraz przekazali ostrzeżenia rodzinie i znajomym – podkreślił rzecznik.
Dodał, że wszystkie przypadki fałszywych wiadomości są na bieżąco monitorowane, a fałszywe strony są natychmiast blokowane.
- Każda próba oszustwa jest również zgłaszana do organów ścigania – zauważył.
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock