Konsumpcja w dobie Świąt Wielkanocnych

Sytuacja w polskim handlu nie jest najgorsza. To oznacza, że w czasie Świąt Wielkanocnych stoły w polskich domach nie będą puste. O tym jak w dobie kryzysu będą wyglądały Święta Wielkanocne, rozmawiali w studiu TVN CNBC Biznes Marcin Idzik z Pentora, Dariusz Winek główny ekonomista BGŻ, oraz Andrzej Faliński, z Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Konsumpcja w dobie Świąt Wielkanocnych
Źródło: rmanecki
Sytuacja w polskim handlu nie jest najgorsza. To oznacza, że w czasie Świąt Wielkanocnych stoły w polskich domach nie będą puste. O tym jak w dobie kryzysu będą wyglądały Święta Wielkanocne, rozmawiali w studiu TVN CNBC Biznes Marcin Idzik z Pentora, Dariusz Winek główny ekonomista BGŻ, oraz Andrzej Faliński, z Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Sytuacja w polskim handlu nie jest najgorsza. To oznacza, że w czasie Świąt Wielkanocnych stoły w polskich domach nie będą puste. O tym jak w dobie kryzysu będą wyglądały Święta Wielkanocne, rozmawiali w studiu TVN CNBC Biznes Marcin Idzik z Pentora, Dariusz Winek główny ekonomista BGŻ, oraz Andrzej Faliński, z Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Autor: rmanecki

Zobacz także: