Pierwsze roczne wyniki Giełdy Papierów Wartościowych jako spółki publicznej okazały się słabsze od oczekiwań rynku. Zysk netto w 2010 spadł do niecałych 95 mln zł ze 100 mln zł przed rokiem. Wynik netto spadł, bo koszty działalności operacyjnej wzrosły o 11,5 proc . Najmocniej ze wszystkich pozycji związanych z kosztami wzrosły wydatki na reklamę – z 5,3 mln zł do prawie 13 mln zł. Giełda podała także, że promocja oferty publicznej GPW kosztowała 4,8 mln zł. O szczegółach opowiada prezes GPW Ludwik Sobolewski.
Pierwsze roczne wyniki Giełdy Papierów Wartościowych jako spółki publicznej okazały się słabsze od oczekiwań rynku. Zysk netto w 2010 spadł do niecałych 95 mln zł ze 100 mln zł przed rokiem. Wynik netto spadł, bo koszty działalności operacyjnej wzrosły o 11,5 proc . Najmocniej ze wszystkich pozycji związanych z kosztami wzrosły wydatki na reklamę – z 5,3 mln zł do prawie 13 mln zł. Giełda podała także, że promocja oferty publicznej GPW kosztowała 4,8 mln zł. O szczegółach opowiada prezes GPW Ludwik Sobolewski.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn