Jest lepiej niż było, ale wciąż nie jest dobrze, informuje firma Deloitte, która po raz kolejny zbadała poziom obsługi klientów w polskich bankach. Z badania wynika, że większość pracowników banków nie informuje o konieczności przeprowadzenia testu adekwatności. Ekspert Deloitte Paweł Dziekoński mówi, że 2/3 banków nie wprowadziło dyrektywy MiFID. Jej głównym celem jest ochrona klientów. Zobowiązuje przedsiębiorstwa inwestycyjne do uczciwego, sprawiedliwego i profesjonalnego działania i informowania klienta, zgodnie z najlepiej pojętymi jego interesami.
Jest lepiej niż było, ale wciąż nie jest dobrze, informuje firma Deloitte, która po raz kolejny zbadała poziom obsługi klientów w polskich bankach. Z badania wynika, że większość pracowników banków nie informuje o konieczności przeprowadzenia testu adekwatności. Ekspert Deloitte Paweł Dziekoński mówi, że 2/3 banków nie wprowadziło dyrektywy MiFID. Jej głównym celem jest ochrona klientów. Zobowiązuje przedsiębiorstwa inwestycyjne do uczciwego, sprawiedliwego i profesjonalnego działania i informowania klienta, zgodnie z najlepiej pojętymi jego interesami.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn