Trwa awaria w PKO BP - wynika z komunikatu przesłanego tvn24bis.pl przez bank. Klienci mogą mieć problemy z dostępem do aplikacji mobilnej.
O awarii informują też nasi czytelnicy za pośrednictwem portalu Kontakt 24. Występuje problem z zalogowaniem się do aplikacji, nie można wygenerować również kodu BLIK. "Nie można wyświetlić kodu BLIK. Spróbuj później" - taki komunikat otrzymują użytkownicy aplikacji.
Dostęp do aplikacji mobilnej
O utrudnienia zapytaliśmy biuro prasowe banku.
"Obecnie występują utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO" - poinformowali nas w komunikacie przedstawiciele banku.
"Klientów zachęcamy do korzystania z naszego serwisu internetowego iPKO oraz wykonywania płatności kartami. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem działania IKO" - poinformował bank.
Prace serwisowe
W miniony weekend bank zaplanował prace serwisowe.
Bank informował m.in., że w nocy z soboty na niedzielę nie będą działać: serwis internetowy i telefoniczny iPKO oraz iPKO biznes, płatności w sklepach internetowych za pomocą "Płacę z iPKO".
"W tym czasie większość funkcji IKO nie będzie działać, będzie można tylko płacić zbliżeniowo aplikacją" - mogliśmy przeczytać w komunikacie PKO BP.
Autor: mp/ToL / Źródło: tvn24bis
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock