- Czerwiec, lipiec lub sierpień - to prawdopodobny termin wielkiej akcji marketingowej, jaką będzie rebranding sieci komórkowej Era na T-Mobile - ustalił "Dziennik Gazeta Prawna". Szacuje się, że jej koszt może się wahać między 60 a 100 mln zł.
W wywiadzie dla gazety, ściągnięty do Warszawy Czech Miroslav Rakowski z firmy Deutsche Telekom, właściciela Ery, przyznał, że nie zapadły jeszcze ostateczne decyzje zarówno co do terminu rebrandingu, jak i jego kosztów. – Nie mogę na razie niczego potwierdzić, bo ostateczna decyzja co do terminu jeszcze nie zapadła. Ale wakacje mają swoje zalety. Media są tańsze, jest mniejszy szum medialny, ludzie nastawiają się na przyjemne doznania. A my chcemy się dobrze kojarzyć – mówi.
Przygotowania do zmiany wizualizacji 1200 punktów Ery już trwają. – Praca wre. Niektóre elementy są już gotowe. Na przykład meble. Te, które są w naszych salonach, pozostaną, bo to meble marki T-Mobile – dodaje Rakovski.
Czeski prezes PTC ma z nową marką wprowadzić na polski rynek nowe usługi z telewizją na czele, a może i internetem stacjonarnym.
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Źródło zdjęcia głównego: TVN24